2015. május 28., csütörtök


2015. 04. 27-én  iskolánk    diákönkormányzata összeült, hogy új diákelnököt válasszunk. 

             
                  A gyűlésen a  tagok és a munkánkat koordináló Szarkáné Tóth Andrea tanárnő mellett részt vett igazgató úr is.  A 2014/2015-ös tanévben Sarkadi Kinga 12.B osztályos tanuló volt a diákelnök, aki a gyűlés kezdetén megtartotta  éves beszámolóját, majd elbúcsúzott tőlünk. Ketten indultunk a választáson: Törőcsik Gabriella 11.B és jómagam, Varga Bence, a 11.AH osztály tanulójaként. Elsőként Gabriella számolt be a jövő éves programterveiről és azok megvalósításáról. Ezek után én is elmondtam, milyen programokat és újításokat tervezek. A jelenlévő "dökösök" a hallottak alapján kiválaszthatták, hogy melyik diákra adják le voksukat. A titkos szavazást követően 3 tanuló összesítette a szavazatokat. A többségi döntés során , így én kaptam meg ezt a megtisztelő feladatot a következő tanévre. A munkát már  el is kezdtük, ugyanis az első nagy feladatunk a diák- és főzőnap megszervezése.  Szeretném megköszönni a számomra megszavazott bizalmat, és megteszek mindent, hogy az előttünk álló év is hasonlóan sikeres legyen, mint a tavalyi. 

                                                                                           Varga Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése