2015. szeptember 21., hétfő

GÓLYATÁBOR - 2015



     Ebben a tanévben  szeptember 6-7-én rendeztük meg a gólyatábort, Berekfürdőn a Megbékélés Házában.  A kilencedikes diákok osztályfőnökükkel különleges feladatokban vehettek részt, ahogy az már lenni szokott.  A táborban összesen 79-en gyűltünk össze.  Íme, néhány pillanat, ami örök marad emlékezetünkben.


       A gólyák érkezés után regisztrációval kezdtek, majd Türke Beáta tanárnő egy áhítattal egybekötött  daltanulással nyitotta meg a tábort. A diákok és a tanárok nagyon élvezték.  A délután folyamán sok vicces - és játékos feladattal készültünk. Az első  névjegykártya készítése volt, majd ezt követően az udvaron folytatódtak a megpróbáltatások. Idén is nagy sikert aratott a Chubby-Bunny nevezetű játék, ám a rekordot nem tudták megdönteni.   (rekorder: Ferenczi Tamás , 27 Chubby-Bunnyval) .  



       Este kezdődtek a zenés feladatok, amely során dalfelismerés, Disney- mesék címdalának   kitalálása és éneklés volt a porondon. 
A diákok és a DÖK-ösök mindemellett egy meglepetésdallal is készültek, amit az osztályfőnököknek adtak elő. A tanárok díjazták a rövid műsort, ezért megtarthattuk a karaoke -estet, ami csupa mai slágerekből állt. 11 órakor takarodó  zárta  napot, amit majdnem mindenki jó gólya és szófogadó diák lévén be is tartott.  J  Hajnal 3-kor éjszakai torna mozgatta át a fáradhatatlan csapatot, majd ezt követte a  több mint 200 gólya megkeresése a csillagos égbolt alatt. :)

   Reggel 7-kor volt az ébresztő.  Fél 8 - kor reggeli tornát tartott Szilágyi Erzsébet , Böbe néni, aki felfrissítette a gólyáinkat, így mindenkinek jobban esett a reggeli.  Nagytiszteletű Nagy Béla igazgató úr  pedig ezután röviden köszöntötte a  diákokat. 


 Megkértünk néhány 9-es diákot, mondják el, hogyan érezték magukat:

Kiss Virág 9.B : Szerintem nagyon jó volt az idei gólyatábor, vicces feladatok voltak és a társaság is jó volt. Elismerés a DÖK-ösöknek!  Én nagyon jól éreztem magam.

Kálmán Melinda 9.B :  Nagyon jó volt, én élveztem ezt a 2 napot. Jók voltak a feladatok, sokat nevettünk, és úgy gondolom, senki sem panaszkodhat. Az étel, amit kaptunk nagyon finom volt, a szállás is  szuper. Az esti feladatok nekem kifejezetten tetszettek. Jókat beszélgettünk a DÖK-ösökkel is, az osztályok összerázódtak, sok barátot lehetett szerezni. 

Rápolti Nóra 9.C: Köszönöm,hogy gondoltatok rám. Én nagyon jól éreztem magam, az esti program (nem a futás) tetszett a legjobban. A többi feladat is nagyon ötletes és szórakoztató volt.  Az ellátás is jó volt, csak lehetne több napos, illetve az osztályoknak külön-külön csapatépítő játékok.

Kele Ádám 9.C : Én összességében nagyon jól éreztem magam. Jók voltak a feladatok, jól is éreztük magunkat. Lehet, hogy egy kicsit túlzásba estünk éjszaka, de reméljük belefért. Szóval én körülbelül előtte is erre számítottam, jó hétvége volt! :)

Sarkadi Bence 9.B : Mivel sportolok, így a gólyatáborban nekem leginkább a mozgós, pörgős feladatok tetszettek a legjobban, mint pl: a sorverseny, a csipeszes játék és hasonlók. Szinte minden feladatban részt vettem, mert nagyon tetszettek.

Nagy Boglárka 9.D : Nagyon tetszettek a feladatok, én nagyon jól éreztem magam, és szerintem a többiek is. Jó lett volna, ha tovább tart, de sajnos csak 2 nap volt.

Papp Patrícia 9.B : Nagyon meglepett a gólyatábor, teljesen másra számítottam,de pozitívan csalódtam.  Az biztos, hogy számomra felejthetetlen marad, és ez legfőképpen Zitu maminak és Bence papinak köszönhető! :)

Tóth Virág 9.D : Nekem nagyon tetszett, izgalmasak és viccesek voltak a feladatok. Sokat nevettünk, és élveztük. Az osztály nagy része kivette a részét. Nagyon jó volt! 

Végezetül, de nem utolsó sorban, íme a videó amin láthatjátok a gólyatábort az elejétől a végéig:







Varga Bence 12.AH és Rauschenberger Zita 11.B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése