2016. május 25., szerda

Megnyírtuk Petikét

"Hajas Laci"
A női szem
Iskolánk közismert diákja Kovács Péter Csaba. Valószínűleg nem telt még el nap, hogy ne láttad volna a folyosón, vagy akárhol… Pár hete, mikor beszélgettem vele és Kovács Lacival, megemlítettem, hogy ideje lenne már Petinek meglátogatnia a fodrászt. Ő Pató Pál úrhoz hasonlóan válaszolt: „Ej, ráérünk arra még!”, hiszen neki nincs ideje, meg amúgy is lusta. Ekkor jött Lacinak az ötlete, hogy ő úgyis ki akarta magát próbálni fodrászként, és mi lenne, ha megnyírná Petit egyik hétvégén. Peti rögtön beleegyezett. Természetesen ezt én sem hagyhattam ki, meg ők is mondták, hogy sosem árt egy női szem az ilyen dolgoknál. Így történt, hogy pár hete Peti és én meglátogattuk Lacit, és Petike lényegesen kevesebb hajjal távozott. Végül nem csak Laci, de én is csinosítottam a frizurán. A végeredményt és a vágás menetét nem szeretném ecsetelni, a képek magukért beszélnek.
Az úr készen áll.
 Fazekas Enikő


1 megjegyzés:

  1. Igazán kedvesek vagytok, nagyon jól áll neki az új hajviselet! :) Személy szerint én kelta hajjal zártam a szívembe!

    VálaszTörlés